Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 21, 2008
Image Size
1.6 MB
Resolution
1000×1375
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,183
Favourites
60 (who?)
Comments
60
Downloads
13
×
High school battle by RoxanTrinity High school battle by RoxanTrinity
CF is over, for those people who bought the artbook,thank you thank you thank you!!! i know my drawing came out so light and can't even be seen. i'm so ashame,should have press my pencil harder .so here is one of the blur illustrations that came out. forgive me for the lame title....
Yunie, you're the best!! thank you for everything :hug::hug: you're really my best friend!! :glomp: oh and Limbebe and her friend thank you so much for helping us in a pinch ^_^, we'll repay u back ne :hug:
Add a Comment:
 
:iconheyitsgoku1:
HeyitsGoku1 Featured By Owner Feb 28, 2012  Student Artist
This is so amazing ^_^
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Mar 3, 2012  Hobbyist Digital Artist
Thank you so much!~ :)
Reply
:iconheyitsgoku1:
HeyitsGoku1 Featured By Owner Mar 5, 2012  Student Artist
Your welcome :D
Reply
:iconseraphinekh:
SeraphineKH Featured By Owner Aug 14, 2011
u used pencil without a sketch no? ^^
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Aug 16, 2011  Hobbyist Digital Artist
Yup, i just draw the first character and the rest just come naturally. i don't sketch when i'm drawing traditionally
Reply
:iconlimbebe:
limbebe Featured By Owner Dec 28, 2008  Hobbyist Digital Artist
we had some space around so no problem!
sorry that you guys had to squeeze in such narrow space though xD;;
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
thanks,you really help us out a lot XD. :hug::hug: say thanks to ur friend for us too.:hug:. ah, don't say sorry, its us who should say that for making ur space smaller T_T.
Reply
:iconinnocent-bunnyx:
innocent-bunnyx Featured By Owner Dec 28, 2008
AISHEH this is so nice............ i hate the amount of patience u hav... orz
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you!yeah,it came our blur in the artbook, i almost scream "all the effort wasted!!" haha..all the patience got flush down the toilet. ^_^ :hug::hug: we'll try to make the printing better next year k.
Reply
:iconinnocent-bunnyx:
innocent-bunnyx Featured By Owner Dec 29, 2008
YES I SAW...
darn the printer.. OTL OTL
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Jan 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
yes darn him!!!! *stabs him with me pencil* refund my money!!!!!
Reply
:iconinnocent-bunnyx:
innocent-bunnyx Featured By Owner Jan 7, 2009
u should have.. OTL
Reply
:iconsilver-strife-angel:
Silver-Strife-Angel Featured By Owner Dec 23, 2008  Student Digital Artist
^^ I bought this!! :heart: My friend was jealous of it later...Incredibly detailed and cute!!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much for ur purchase!! ~~:heart::hug:
lol she was? thanks for the comment:hug:
Reply
:iconyuniedante:
yuniedante Featured By Owner Dec 23, 2008  Student General Artist
nyan~it looks sooooo much better here.:D the details are awesome ne Shi-chan.:D :D :D

no worries.thats wat friends for ne.:glomp: :heart:
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
yup i agree, curse that shop. lol. thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
yeah, friends for eva!!! :hug::hug:
Reply
:iconyuniedante:
yuniedante Featured By Owner Dec 23, 2008  Student General Artist
:glomp: :glomp: :glomp: :glomp: :glomp:

i'll go and find a shop in malacca that offer a cheap price for badge making ne.:D
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
oki!!! i leave the future of ARTS in ur hands!! next year we will do better!! :hug::hug::hug: lol...i think i gain weight again...my uncle just overfed me christmas dinner for 3 days...*sweat*
Reply
:iconyuniedante:
yuniedante Featured By Owner Dec 31, 2008  Student General Artist
lol...i think i've gain wight too...T^T must be because of the McD's double cheese burgers...:dead:
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Jan 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
lol mc donald....*drools* haha one will not gain weight overnight from a few burgers XD,plus u still look slim to me.
Reply
:iconloveariddle:
loveariddle Featured By Owner Dec 23, 2008
omgosh, so awesome and detailed ;o; I love all your designs shi-chan~ :heart: hope you and yunie had fun at CF!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
Lovea!!!!thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
me too,i just love all ur cuteness designs and colouring ^_^~~~ :hug: yup we both did, wish you and Asiel could have come too T_T
Reply
:iconenzing88:
enzing88 Featured By Owner Dec 22, 2008
awesome work I love it XD
each character is very well done and there is so much good detail it"s brilliant !!!
Keep up the good work :D
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart: don't worry i'll try XD
Reply
:iconalivegurl:
alivegurl Featured By Owner Dec 22, 2008  Hobbyist Digital Artist
i don't think the title sucks at all and i love the art..is this the art book you were talking about?
sob if only i could buy it TTATT
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
ya it is,one of the pages i contribute for our artbook. you wanna buy it? we still have a few copies left.thinking of selling it online ^_^.lets see what our manager says first.
Reply
:iconalivegurl:
alivegurl Featured By Owner Dec 24, 2008  Hobbyist Digital Artist
well yeah i do..but don't know if i can afford it..so it depends on the price as well :D
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
well.....we sold it for RM 10 but the printing was not good so it had to reduce it to RM 5. ...
Reply
:iconalivegurl:
alivegurl Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
hmm you sell it online or something? i dunno how to pay online though [sorry for the uselessness]
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Jan 4, 2009  Hobbyist Digital Artist
not for now,cause i'm also not sure how haha,let me obtain financial skills first XD.
its ok,i also dunno how *slap*
Reply
:iconalivegurl:
alivegurl Featured By Owner Jan 5, 2009  Hobbyist Digital Artist
lol then we're on the same boat..i know about paypal and all and my sister said we need like visa card and all other confusing stuff
damn this international financial stuff
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Jan 8, 2009  Hobbyist Digital Artist
lol,i leave all that financial stuff to my manager. i'm scared to deal with all these stuff in case i accidentally order a million item online without knowing it lol XD
Reply
(1 Reply)
:iconmizu-no-tenshi:
Mizu-no-Tenshi Featured By Owner Dec 21, 2008
Love the background~ This picture is planned perfectly~!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
Reply
:iconsasukeshindo:
sasukeshindo Featured By Owner Dec 21, 2008
very nice
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
Reply
:iconsasajun:
Sasajun Featured By Owner Dec 21, 2008
Its veyr pretty! the picutres is a masterpiece! its not light least bit! I really love how each character looks
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you so much! XD :hug::hug:~~:heart:
no,its not light here but when we print it out for our artbook the drawing was really light. :)
Reply
:iconsasajun:
Sasajun Featured By Owner Dec 23, 2008
Oh! I am sorry to hear! But i am sure it was a lovely book non the less!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank, but we'll try to make it better next year ^_^. lol :hug::hug:
Reply
:iconchocolatemintmilk:
chocolatemintmilk Featured By Owner Dec 21, 2008  Hobbyist Digital Artist
so many details *_*
great picture!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you! ^_^
it took me a bit of work on this one XD but i guess it paid off,
Reply
:iconsourmelk:
sourMELK Featured By Owner Dec 21, 2008
oowah *3*
so much detail!
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
thank you! ^_^
it took me a bit of work on this one XD
Reply
:iconyuina-chan:
yuina-chan Featured By Owner Dec 21, 2008
what's the media for this pic?? xDD

it looks so prettyyy vvvvvvvvvv
Reply
:iconroxantrinity:
RoxanTrinity Featured By Owner Dec 23, 2008  Hobbyist Digital Artist
just a normal 0.5 mechanic pencil :).
thank you so much!! :hug::hug:
Reply
Add a Comment: